Menu
show_time_sting_v3

HISTORIA POWSTANIA SHOW TIME

Pierwsza wersja SHOW TIME powstała na początku roku 2012. W tamtych latach bardzo poszukiwanymi produktami przedtreningowymi były suplementy mocno stymulujące wydzielanie noradrenaliny. Dzięki takim suplementom można było wykonać bardzo ciężki trening cechujący się super wynikami nawet będąc przemęczonym, przetrenowanym, lub mając zarwaną noc. Wszystkie produkty tego typu pochodziły zza oceanu (wyjątkiem był angielski produkt firmy Dorian Yates: NOX PUMP. Był to i tak najlepszy oraz najmocniejszy produkt jaki oferował rynek. Produkty zza oceanu i tak nie dorastały mu nawet do pięt. Były oparte na ekstraktach z geranium lub na jego syntetycznych odpowiednikach jak 1,3- dimethylamylamine. Jako wyzwanie potraktowaliśmy stworzenie polskiego produktu lepszego niż za oceanowe pierwowzory naszej marki Iron Horse Series. Tak powstał pierwszy i jedyny na rynku polski produkt oparty na geranium. Pierwszy SHOW TIME z rzucającą się w oczy etykietą  „klowna z sennego koszmaru” funkcjonował na rynku tylko kilka miesięcy. Cieszył się wielką popularnością i od razu wywindował firmę do góry. Wtedy jeszcze nie wszyscy zdawali sobie sprawę z faktu, że tego typu produkty (mega mocne stymulanty wyrzutu noradrenaliny) funkcjonują na zasadzie stymulacji układu współczulnego „ucieczka – walka” i wysysają energię z trenującego      (a nie jak większość innych produktów, które dostarczają energii z zewnątrz) i dlatego mogą powodować swego rodzaju „doła potreningowego” przejawiającego się mocnym spadkiem energii po wykonaniu mega ciężkiego treningu. W połowie roku 2012 weszły przepisy zabraniające stosowania w suplementach diety geranium i odpowiedników dlatego SHOW TIME musiał zostać wycofany. Aby kontynuować dobrą passę produktu SHOW TIME zajęliśmy się pracą nad drugą wersją już bez ekstraktu z geranium. Jako, że pierwsza wersja bardzo spodobała się naszemu ambasadorowi Marcinowi Różalskiemu (obecnemu mistrzowi wagi ciężkiej KSW), zaprosiliśmy go do wsółpracy nad testami drugiej wersji SHOW TIME 2.0 UPDATE. Fakt, że taki produkt bardzo dobrze odzwierciedla charakter Marcina („wszystko albo nic”) zdecydowanie pomógł nam w pracy nad produktem jak i w przyszłości mocno wspierał całą akcje marketingową. Link do zabawnego kontrowersyjnego filmu reklamowego z SHOW TIME 2.0 z 2014r w którym biorą udział mistrzowie KSW Michał Materla i Marcin Rózalski TUTAJ

 

Druga wersja oparta na ekstrakcie z dendrobium (SHOW TIME 2.0 UPDATE) według klientów jednak nie cieszyła się takim samym powodzeniem jak jej pierwowzór. Toteż bez żalu przyjęliśmy fakt wycofania z rynku produktu z zastrzeżeniami co do stosowania dendrobium w suplementach diety.

 

SHOW TIME 3.0 powstał w 2015roku i w testach nad nim również brał udział Marcin Rózalski. Tym razem postanowiliśmy oprzeć skład na surowcach, które nie będą budziły kontrowersji i nie będzie nam groziło wycofywanie produktu po kilku miesiącach jego bytności na rynku. SHOW TIME 3.0 z małymi zmianami w składzie (nie obyło się bez ingerencji naszych czujnych służb kontrolnych) funkcjonuje do dziś i cieszy się sporą popularnością jako przedtreningówka dla wymagających stymulacji noradrenaliny. Twarzą SHOW TIME 3.0 jest cały czas nasz mistrz KSW Marcin RÓŻAL Różalski.

 

 

Share this Post!

About the Author : Iron Horse Series

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Related post

  TOP